2004-10-10 01:22:13sashimi

星期六

鬧鐘已經響過
但不斷有聲音對我說「再睡吧!」
差不多9點半啦
再訓頭就會痛啦

因為琴日已經幫左果兩個小朋友教琴
所以今朝早都好得閑
一起身就練琴啦
我覺得自己練得實在太少啦
之後吹flute果個女仔黎左啦
同佢夾琴開心過同奧海城果兩個
因為大家都咁高咁大 話題都多d
但係佢就無咁叻啦
我驚佢會練唔切呀

之後係屋企食飯
呀媽d餸都係咁上下
不過食飽就算啦
同埋 最緊要就係陪下佢 得佢無咁悶
(雖然我都係悶蛋一名)

之後去聚會
竟然得兩個姊妹係自己家族
我地唔係真係咁少人呀
有少少失落呀
位由無喎 要自己摋 好似坐到好亂咁
因為今日要司琴 我理左一陣 都無理到啦

我同結他手真係唔夾呀
佢有佢彈 我有我彈
唉 但係我又唔好意思講
都唔知點好呢

之後去學琴
我都算係有練過先搵呀sir架
呀sir都係唔知點解
佢問我你覺得自己彈成點
我話都彈得唔係幾好
佢話梗係啦 "程度問題"
我即刻覺得好凍 流晒冷汗
呀sir 你講清楚d好喎
之後呀sir講 呢首係名曲黎架 你估咁易彈咩
我仲記得上次呀sir話我得grade3程度 嘩 真係好hurt
今次又黎話我 呀sir都唔知係咪突登"激"我
我都知自己練得少
um 我會努力架啦
臨走既時候 呀sir話我彈李斯特得有味道呀
呵呵 都好都好

之後大女黎家溫英文
佢今年再考會考英文
所以我就做左佢英文老師啦
其實自己英文都不太好
不過係呢個溫習既過程
都幫到自己唔少既

諗諗下
都想陪佢考下
不過
諗下好啦

小提琴老師同日文老師既時間表
好似同我完全相反咁
約極都約唔到時間
我諗我都要遲下先學啦

好啦
今年彈好d琴
學好d普通話
專心d先

其實自己走咩路我都唔知呀
有時我覺得永遠做學生都幾好呀