2003-01-18 01:04:57尚未設定

IKE IKE 53064 畢業慶典之 反轉日本14天親善之旅 (11)


好喇好喇
我地之後去左阿Moon想搵既Johnny's Shop啦
.但....真的好失望呢!!!.....因為所有關西既野都賣晒了//...
最好笑既係....
其他sailor members覺得阿Jin好
靚仔
但Yamapi就似GiGi喎......人地男仔黎架....


之後
我地都係四周逛羅
去左
"道頓堀"
我地見到一個好似阿Jin呀
可惜佢係咩架....咪咩羅.....
但我地都唔理照同佢一齊影相...
超正
Yeah

原來心齋橋係溝女橋黎架
不過
佢地真係無得頂
特別係一班10人為首的少男
佢地唱住歌
玩晒二部和音咁
原來
佢地一路唱一路搵目標架
唱完之後
就會去走埋去個女仔度架喇.....

另外仲有一班由橋頭到橋尾都係既
黑色西裝人啦
哈哈

之後我地仲有食左果度出名既章魚丸啦
不過呢個一D都唔特別
唔知點解咁出名就真

.....就咁
我地就過左我地係大阪既第一日喇

返到酒店
就發生左我地pillow既事件啦喇...

待續....

我宜家諗起Pillow事件
自己都忍唔住呀
哈哈