2004-08-30 12:33:01尚未設定

在另一個谷底的自己

最近嗎
人生又好像走進了另一個低潮時期吧
不過
總是仲有一班好朋友支持住自己
即使
最後要面對的人始終都係自己
但之前所發生既,既然都可以一一咁走過
相信今次會一樣
只係等待住一個”地方”做落腳點吧
心情相當不安

好多謝sister
同我講既一番說話
”既然已經係谷底了,前面無論再有咩出現,都唔需要再怕”
我會用些少時間去學識呢一句說話既意思...

C8雖然要close
但係識到呢班同事
絕對係我呢一年半係屯門賺左既野
希望我都快d有個新既方向啦...

與期唔開心,好擔心,
不如括出去吧

Be Be講得岩
點都會搵個位安置我既...