2006-09-05 18:46:59~Karen~

身體健康vs精神健康

衛校入學面試的時候
ANN問左我一條問題
"請問你覺得 身體健康和精神健康 哪一樣比較重要?"
我毫不猶疑咁話兩樣都重要
因為不論係失去身體ge健康定係精神ge健康
都會吾舒服...都會吾開心...
最重要係...同樣會影響到身邊ge人....
特別係個d關心你...同愛你ge人

開始左我ge大學生活...
大學入面ge導師話比我地知...咩叫全人護理
由大一講到大四ge四個字"身 心 社 靈"
講就易....haha~~~
係要得到平衡吾容易ga.....

今日同個aunt飲荼...
講起佢ge近況....
佢環境好差...身體又吾好
好幾年來都係靠政府..社工局同其他機構ge保助過日子
一直都有社工幫緊佢
本來都好滿足ga la..
不過呢排社工做ge事
令佢好困擾...好吾開心....
佢最緊張個女....而家連個女ge監護權都冇埋
生活冇自由....令佢真係好困擾...
冇晒心情....飯都吾食....
我諗d社工做ge事...出發點都係好ge....
但係...幫一個人...
吾係令佢有飯食...
有病可以去睇醫生就得ge...
有冇了解過...佢真正需要ge係d咩
身為社工....應該好明白呢個道理....
佢做d野出黎...會令佢ge個案咁反感....
咁樣做有d咩意義呢
咁樣真係幫左佢咩....
佢吾明白...我都吾明白....
其實做社工同做護士一樣
都需要花心思...花時間去了解你ge個案
得到佢ge信任....明白佢ge需要
幫助 支持或者教佢.....點樣去解決佢所面對ge問題
如果吾係...幫佢等於害佢ga ja......
希望....你地(將要成為社工or護士ge朋友)
可以用心去對待你地ge個案
用心去發展你地ge專業.....(共勉之)
~Karen~ 2006-09-07 17:42:33

好...
沒有信仰便會多看到肉體上的需要
”留白” hee~~

明明 2006-09-06 15:43:03

回憶起耶穌傳教時,都以治病和驅魔,作為傳教的第1步...你說為什麼祂先這樣做呢?

人是很軟弱的,當我沒有信仰時,便會多看到肉體上的需要,而當耶穌接觸人的時侯,祂一眼便看透人的內心,如果祂以朋友身份進入我們的內心,祂首先是先解決我們心內認為最首要的.

明明 2006-09-06 15:23:32

見到[全人護理],讓我想起9月15日避靜個主題
[全人醫治-生命的九個階段]
我相信心靈的清淨更為根本
還記得,數年前往港參加一個大型的[心靈醫治祈禱會],這是我人生的轉捩點;一開始,講者問大家,
下面四樣那一樣最重要: 1)金錢 2)快樂 3)健康 4)(忘記了)
有些答健康,只有少數人答快樂,我是少數人中其中一個.那個講者的原意,也是帶出快樂是我們一生所追求的.如果你有錢,若不快樂,有何意義?如果你健康,也不快樂,人生有什麼樂趣?

可能有些人還想爭辯,但...人生最終的終向..是心靈的健康...就是...找到生命的根源...天主

心靈被洗滌後,才能得到真正的快樂!而那個幫我們洗滌的人,便是祂~~

”He’s the Lord..He’s the Lord...”

[留白是希望大家有多些空間去發揮想像,去思巧,去沈下來,去發現...去成長..]