2004-07-27 12:09:49尚未設定

喜歡那又怎樣!!還不是要面對現實!!

喜歡那又怎樣
還是要面對現實˙˙
距離是個問題
時間也是個問題
生活環境也是個問題

我的生活圈那麼滴雜
而你的生活圈卻是那麼滴單純
我不想害你

是ㄚ˙˙
不想害我ㄚ˙˙
唉˙˙

>>我讓妳失望了
>>I've been letting you down, down
>>我知道我真的很傻
>>Girl, I know I've been such a fool
>>但是我禁不住誘惑
>>Giving in to temptation
>>該冷靜時偏又做不到
>>I should of played it cool
>>如今弄到無法收拾
>>The situation got out of hand
>>我只求妳能暸解
>>I hope you unders

>>這種事會發生在所有人的身上
>>It can happen to anyone of us
>>所以妳想得到的人
>>Anyone you think of
>>每個人都會犯錯
>>Anyone can fall
>>每個人都可能會傷害所愛的人
>>Anyone can hurt meone they love
>>我的心快碎了
>>Hearts will break
>>因為我犯了愚蠢的錯誤
>>'cos i made a stupid mistake
>>這種事會發生在所有人的身上
>>It can happen to anyone of us
>>說妳會原諒我吧
>>Say you will forgive me
>>每個人都可能失控
>>Anyone can fail
>>說妳會相信我吧
>>Say you will believe me
>>無法忍受我的心就要碎了
>>I can't take My heart will break
>>只因為我犯了一個愚蠢的錯
>>'cos i made a stupid mistake
>>一個愚蠢的錯
>>a stupid mistake