2004-11-15 03:49:24Sam

今日

今日, 再一次見到你, 估唔到個感覺會係咁震撼.........

今日我成日都偷望你, 你知道嗎???


今日, 我記得我地同一秒講左一句話, 你記得嗎??

<<同一秒>> 鄭伊健

仍心跳 仍偷笑 仍想要 依偎多半宵
就算 叫生命完掉 罷了
沒誰有這重要

同一秒 同歡笑 同行了 終可高聲叫囂
那在乎 歲月長或短
同步過 心已樂透了

從今起 我的一輩子 屬你
我 半生的福氣
人生所有快樂能 一起分享擁有
你令這生多富有

傻的笑 停不了 全憑你 使這生不渺小
那在乎 以後甜或酸
能伴你 不算白過了

人生所有快樂能 一氣分享擁有
有幸這生不獨奏


我有幸嗎??



頭先見到你個entry, 知你唔舒服, 唔知你而家好返未呢???
send 左個SMS 俾你, 希望你收到la
take care~