2004-04-11 00:47:04Sambee

10/04/04 --> city~~~( Sunny)

飲茶--> 行街--> 睇戲--> 食飯

今日可以做遊客,行Opera House, Darling Harbour, The Rocks, 多謝Ron姐陪我, 多謝Alex o既相機,我終於可以有o係 Opera House 影o既相lu~~~

今日睇o左2部戲,2部都好鍾意--> 戀情告急同見習黑玫瑰

戀情告急令我諗起好多好多野,我行得好多好多o既CWB,Franc Franc mon to sun o既shower gel, 擺埋一齊先靚既牙刷,幫哥哥買christmas gift。 最鍾意係一開頭既對白"有一個人o成日幻想自己係一隻蛋........" 因為我知有一個人都會諗自己係一粒種子,嘻嘻~~ (我好記得o個一日) 仲有較剪...好簡單,但係好開心。

無預期見習黑玫瑰好睇,好好笑,好笑到想噴可樂,一齊睇勁開心~~