2005-05-19 21:48:56sakiko

收到小天使的信件

2005年5月16日 星期一 晴天

今日收到Dolphin俾我的信,信中佢話覺得每次見到我都好似好累,好唔開心咁啦!!乜係嗎?累...或許心靈的累比肉體更累,又提到佢最近的生活,又問我關心人的同時,會唔會都會覺得好疲累,都會渴望得到別人的關心,其實收到Dolphin的信真係好開心啦!!雖然離開o在微沙,但仍感到佢地的關心啦!!

之後去o在Ringo屋企,同佢傾o在好多野,突然,終於都明白同佢地的關係,有時,唔夾就係唔夾,一段進深的友情,兩者之間要存著一D的共同點,原素啦!!無法去強求,我同佢地真係無呢樣野,我要接受囉!!雖然大家的關係唔係知己,但大家仍然係好朋友,發生乜事,大家都仍會好關心對方,好support對方!同其他的朋友,我地的關係係深一點啦!!也比其他的朋友,擁有更多的的回憶......已足夠了

我同祂之間的問題...何時才解決呢?不想重重覆覆,感覺一D都唔好受,爭氣D啦~正怡~