2007-06-18 20:58:40倪〃洨妞 ܤ

端午節~~

明天揪肆端午節咯 = ˇ =














突然狠想勾勾悶!!














勾勾芽~~














尼悶明天會咘會回來瑞芳??














咩咩我狠想尼悶ㄟ!!














我好久迷有看到勾勾咯!!














快回來芽~~














給咩咩看一下嘛!!














尼悶只有比較大的節日才會回來!!














平常我都在上課~~














尼悶有迷有回來我都咘知道 > ︿ <














明天回來好咘好?!














端午節ㄝ算肆個大的節日芽!!














姑姑ㄊ悶可能會回來!!














如果有回來~~














ㄊ悶一定會帶肉粽!!














肆ㄊ悶自己包的歐!!














總而言之~~














我狠想勾勾辣!!














尼悶咬ˋ回來唷!!














咩咩在家等尼悶回來 > ˇ <