2010-05-18 23:41:12半糖甜心~

約爾牧師開場宣告~

This is my Bible:  這是我的聖經
I am what it says I am; 
它定義我的生命
I have what it says I have; 
它宣告我的產業
I can do what it says I can do.  
它命定我的能力
Today, I will be taught the Word of God. 
今天我要領受神的話
I'll boldly confess. 
我要大膽宣告
My mind is alert; my heart is receptive; 
我的心思警醒 我的心靈敞開
I will never be the same. 
我必要脫胎換骨
I am about to receive the incorruptible, indestructible, 
我要領受不會朽壞,不受破壞
ever-living Seed of the Word of God. 
永遠活潑長存的 神話語的種子
I'll never be the same-never, never, never! 
我必要脫胎換骨、我必要,必要,必要脫胎換骨
I'll never be the same, 
我必要脫胎換骨
in Jesus' Name,God bless you. 
奉耶穌的名 阿門 願神賜福與你

 

上一篇:必分秒不差!

下一篇:擺在祭壇上!