2009-11-17 19:12:14半糖甜心~

愛一回灑脫(創作歌詞3)

詞:半糖

尚未譜曲

 

十點一刻鐘 你放開我的手 輕吻了我的額頭

千言萬語都 來不及說出口 思緒也變得朦朧

 

我不要想像結果

就讓你的氣息逗留

猜測之間迷霧中

苦澀酸甜很難形容

 

愛一回勇敢灑脫(盡情地把我掏空)

就算有一天我才懂

受傷不過是烈酒

醒了就再往前奔走

 

我帶著所有 守在相約的路口 等你回來吻我

上一篇:守在十字路口

下一篇:相約在十字路口

wolf 2009-11-17 20:20:09

If this song represents your attitude of love and being loved, I would think you probably the one always be hurt and cry at night.
I love the first sentence of the third paragraph. What a handsome attitude it is. If you have decide to be strong and move on, why do we still carry the past and be waiting for someone's return?
Sorry, I know it just a song.
If you like to know what my attitude about LOVE, see if you can find the song named " My Wing". It is a chinese song and it has been a while about 15 years ago I heard it for the first time.
Again, you show your talent.

版主回應
嗨~真高興你又來看我了~
嗯,其實這首歌,不是在等過往的人,
而是即將開始的一個故事
一個將被延續下去的小故事^^

謝謝你的分享~謝謝你的讚美

"相約在十字路口" 這一篇中有提到~
2009-11-17 22:14:12