2007-07-06 23:40:38♥ 圈圈

,,*  Angel’s hero 我不會忘記你 ♥

爬到山頂叫做頂峰有個角落叫做寂寞
沒有人探訪的西樓 靠音樂解愁
復古眼鏡遮住雙眸拒絕貪婪搜索
低調的華麗背後得到的比失去還多

說到音樂 你天馬行空 說到品味 你獨鐘古董 彈頭:你沉默
說到生活 你最怕母后 說到願望 你渴望自由 你說 彈頭:你低頭

該懂得人就會懂

You are my hero I am your angel
好想陪你打打球兜兜風
You are my hero I am your angel
我是你永不磨損的朋友


爬到山頂叫做頂峰有個角落叫做寂寞
沒有人探訪的西樓 我是你永遠的朋友



Yeah,
You are my hero. I’m your angel.
I love you so mush. You know ?
I miss you,too.
I hoped we can be continuously very good. You also?
Is Arab League, I thought.
We really can be continuously very good. Continuously continuously.
We cannot forget opposite party.
Beacuse, we are the best best friend.
I thought nobody can destroy between us the sentiment.
You said to ?
Thank you to deliver me this first song.
I forever all cannot forget you.
Because you are I most want the good most important friend.
We forever will record opposite party.
I love you oh !!
看的懂芭 , 謝謝妳 。

我將 , 永遠不會忘記妳 。

這首歌 , 是你要走的時候送給我的 。

謝謝 。 

愛你哦♥
圓* 2007-07-11 18:59:07

對呀,這滿符合我們的芭!!?
希望你喜歡囉!!
喔對,我也不會忘記你的,永遠不會!!

版主回應
ya!!

你不會忘記我 , ya!!

你將永遠活在,幫忙買雞排的日子。

哈哈
2007-07-11 23:10:04