2010-10-31 19:43:44森野央

狼與辛香料ED-The Wolf Whistling Song

リンゴ日和~The Wolf Whistling Song
蘋果晴日~狼的口哨小調~

 

 seven apples on a witch's tree
巫婆的樹上  有著七顆蘋果
With seven seeds to plant inside of me
而在我身上  也有七顆種子
In springtime I grew a magic song
到了春天  我收成了魔法的歌謠
Then skipping along, oh I sang the song to everyone
接著雀躍信步  將歌聲獻給眾人

I looked at the world through apple eyes
我依著眼前的蘋果望見世界
And cut myself a slice of sunshine pie
並為自己切下一角豔陽
I danced with the peanut butterflies
配著蝴蝶脆餅 逕自翩翩起舞
Till time went and told me to say hello but wave goodbye
直到時間走遠  要我說聲哈囉  卻揮手說掰~

A thousand sugar stars
那千顆的霜糖星星
Oh put them in a jar
將它們收進罐子吧
And then whistle round the world
然後吹起口哨去環遊世界


Oh whistle round the world
吹著口哨環遊世界


I'm a little wolf inside a girl, you say
我是隻女孩心底的小狼 你說
And off I'll go from June to May
最後我將啟程  從六月前往五月
Oh whistling round the world
吹著口哨環遊世界


I met a golden swan upon the road
我在旅途上遇到金色的天鵝
Who was a handsome prince, so I was told
那是位英俊的王子  他這麼地告訴我
I asked it the way to yesterday
我向牠詢問前往昨天的道路
Then I was a sailor, and through the day I sailed away
然後  就像一名水手 划過我穿越的時光


Bluebird seas I sailed,With mermaids riding whales
伴隨騎著白鯨的美人魚  我航行過青鳥的藍海
Oh whistle round the world
再吹著口哨環遊世界
Oh whistle round the world
吹著口哨環遊世界
I'm a little wolf inside a girl, you say
我是隻女孩心底的小狼 你說
And off I'll go down Wonder Way
我將步上驚奇的旅程
Oh whistling round the world
吹著口哨環遊世界

Lalalala.....


Through apple eyes
透過蘋果的視野 發現
Oh there are rose-coloured skylines
在那薔薇色的天際線
Where flying silver spoons,Eat melting marmalade moons
飛舞漫天的銀湯匙  正嚐著融化的桔月果釀
Through apple eyes
透過蘋果的視野
I see for millions of miles
我瞧見遙遠的里程外
The sun's diamond shining,In the nighttime of a summer day
太陽正如鑽石般閃耀  在那仲夏的夜晚


A thousand sugar stars
那千顆的霜糖星星
Oh put them in a jar
將它們收進罐子吧
And then whistle round the world
然後吹起口哨去環遊世界

Oh whistle round the world
吹著口哨環遊世界


I'm little wolf inside a girl, you say
我是隻女孩心底的小狼 你說
And off I'll go (I can not stay)
最後我將離開(我無法留下)
Oh whistling round the world
吹著口哨環遊世界
Let's whistle round the world
就讓咱們  吹著口哨環遊世界
Whistle round the world
吹著口哨環遊世界


Whistle round the world
吹著口哨環遊世界

                     歌詞載自奇摩知識+

 

 

 

上一篇:Green Day - 21 Guns

♥停留 2010-11-13 19:28:18

原本超想看!!
但是都沒時間^^
聽過這首ㄍ!總覺ㄉ還是很棒

陳★陳☆▃▂▁ 2010-11-12 14:24:10

這部很好看噢
有人說他是神作=v=

2010-11-06 19:59:54

那部好看嗎0.0?
我只看了一下下而已!
覺得還可以啦~
哈哈[不知重點在哪XDD]