2004-02-19 21:29:00rcan

仆街仔!!!

個死人頭阿Roy
我遲早真係會忍唔住打佢
已經開始想串佢
好心佢快鱓死開啦
仆街




唔屌到你以為自己好能型 屌那星
U know what the fuck I'm saying 軃家拎 軃家拎
U know what the fuck I'm saying 軃家拎

喂喂喂你話你係邊個邊個 我唔能識
係 我係覺得你好拝型 不過係無賓周鰟隻騡型
我唔理你話你有幾能矜貴 係邊度出鈬 又有幾能巴能閉
我淨係睇你做得D乜№出鈬俾我睇
你唔能駛大吹大擂又話係邊個個仔
正屎忽鬼 獱住張記者証就以為自己好能有計
又做乜能乜做人你又要分上中下等
我諗我都識分 你唔能係人就係一條懵能
要扮某種階層 要落蘭桂坊滾 一能靠昆 正一神棍