2008-06-30 22:59:55何軒

六月廿八日——寶寶的生日

因為前果幾日Pchome新聞台出現異常問題

所以幾日都寫唔到Blog

其實,28/6係寶寶既生日

佢舉行左個生日會

個生日會超好正

有我、蘇峰、蘇him、林鋒、李樂、卓恩、何悅、周曉、屎沙沙、Apple

我地一去到寶寶屋企就狂食食食食食食食食食食食食

食飽就玩

我地好似玩緊鐵甲無敵獎門人咁

玩Close the door、誠實興大膽、爆人大鑊←E個好好玩

有人仲打牌Tim

我就唔識打,不過我識用D牌砌座金字塔

我地玩誠實與大膽果陣

真係嚇到我生人唔生膽

佢地竟然要我示X

好羅囉





係未食蛋糕之前

屎沙沙走左

佢真係走寶囉

個蛋糕真係好好味(屎沙沙,係咪覺得好唔抵呢??好想食呢??)奸笑中

食完蛋糕之後

卓恩、李樂、何悅都走埋

剩番我、蘇峰、蘇him、林鋒、廖健、周曉

不過冇幾耐連廖健、周曉佢地都走埋

剩番D男仔

我地繼續睇「古宅心慌慌」

睇方中信殺人

睇完我地都走架喇

不過我地四個走到半路

林鋒肚痛

所以走番上寶寶屋企呵臭臭

果督臭臭真係名符其實既臭臭

因為真係好臭臭

最後,我地搞到8:00到先至走

上一篇:“屎”

下一篇:“軒軒豬”

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)
>屎沙沙”》 2008-06-30 23:46:18

嗯!!寶寶生日快樂哦!!