2007-10-07 11:55:46rose

訪問:最吸引人的地方?性格

訪問對象:ROSE 記者:ROSE

心願?好多~
想說的話?希望不開心會過去,討厭別人說別人壞話~
最近?幾好~生活OK~多錢更好!
錢?係呀!有好多嘢想買,想學,你知道我喜歡去旅行~
要好多經濟SUPPORT!
最近最開心的事?知道朋友仔結婚~好奈的朋友
最不開心的事? 和一位朋友仔聯絡,但她的事令我覺得好煩!但身為朋友,支持他,希望他長大點,成熟點~
最妒嫉的事?朋友仔供樓,很羨慕~不過我後生,大把機會~加油!
最快樂的事?打保齡球,藍球,運動,跳舞!玩~去旅行!
工作?有機會想轉工!好似成日做補習,好悶!又不是找好多錢!
想做咩工?老師,文員,導遊,跳舞老師等,好多
想去的地方?日本,杜拜,印度,好多~
去了咁多地方,最喜歡什麼地方?韓國,多靚仔,大學生!
最失望的地方?英國
最喜歡的食物?豆腐花
最怕?鬼及肥胖
最愛?黎明,沒人代替~
最愛語言?英文,唔洗講
最喜歡的歌?我只在乎你
最幸福的事?擁有媽媽
有沒有看四仔?短片有,不是時常看!正常呀!不過不太喜歡,因為好嘔心,那一些做愛境頭,看了真食不下飯~
男人竟然將手指插入女人的....唉,好DIRTY!唔衛生!手指有細菌~
有一次看短片,看到一個女人玩震蛋,唉!哎到鬼咁大聲,假!
總覺得男人射精太奈時間,要他好HIGH才射,快D得不得,女人好痛.女人要用口服待男人那條嘢!頂!
又將精液射向女人!OH,MY GOD!
不過叫做見識吓!
有沒有拍過拖?有!20歲時,不過不長久~
第一次做愛?接吻?是我主動吻他!親他~當時好想結婚,可惜~BUT小朋友想法~那有咁完美,愉快~覺得他條件不錯,不是靚仔!其實都不算做愛,又沒有進入~不知道!好彩!唔係大件事!
覺得自己最靚是什麼?把聲,好女人,正!
外表?現在身型幾好,好FIT,手指長,善良~瘦D靚D
性格幾好,活潑!
多謝接受訪問,希望妳開心,生活愉快!真命天子快出現!