2007-05-06 22:52:21Rose

我想通了~

I want to 鼓勵 all my best friends,(including me)
如果份工同我不"甲"(合不來),可搵第二份同我甲!
如果老細同我不"甲",可搵第二個同我甲的老細!不需要不開心!這個世界好大,還有其他人同我"甲",合得來!
如果阿姐同妳不"甲",可搵第二個同妳"甲"阿姐!
如果朋友同我不"甲",可搵第二個!
條仔同妳不"甲",可以搵第二個同妳"甲"
條女同妳不"甲",搵第二個!
不要勉強自己去遷就他,不可勉強!無得勉強,做這角色會好累!
今天突然想通!
不要自怨自哎!
不要灰心,不要氣餒!
有時人總有不開心,不知做什麼的時候,終於過去~
雨過天晴!想開~
唔該那些無謂人,不要再自以為事,去傷害無辜!
要明白,經一事,長一智,好開心,終於長大!
小藍 2007-05-07 00:50:33

YES!! u`re right~ we are all grown up!!
but one thing i would like to mention here...
其實....朋友永遠都在~~
但有時...愛情走了就可能追不回來啦!!

anyway, we are still &quotyoung&quot to have many chances to keep on trying in different areas~ hehe