2008-09-18 17:06:13£失去の等待£

沒標題.. 靈感只有這些 這首詩就叫(风)好了

I AM THE WIND
我是風
I am the wind that wavers,
我是那舞動的風
You are the certain land;
而你是那安靜的土地
I am the shadow that passes
Over the sand.
我是那跨越你土地的影子
I am the leaf that quivers,
我是那震澶的葉子
You--the unshaken tree;
而你是那寧靜的樹
You are the stars that are steadfast,
你是那堅定的群星
I am the sea.
而我是那大海
You are the light eternal,
你是那永恆的光輝
Like a torch I shall die...
而我要象火炬熄滅
You are the surge of deep music,
I--but a cry!
你是那深沉樂音的波濤
可我,只會哭泣