2004-08-10 20:05:01RockY

鄺楚俊

le 張相係舊年幫jasper 同丁豪輝搵學校o個時影的
有丁豪輝la 子豪la 我la 花生la jasper la 同埋拃機ge阿豆
le 張相係o係李求恩出面影ge...
諗起都幾過癮
我地幾個為左排頭位
凌晨一點係o個度開始等...
我地拎左張沙灘蓆
係o個度玩啤,食野,訓覺...
好似d路宿者咁...haha...

聽日又放榜la...
jasper 你又唔洗咁驚ge...
實有中六讀...我話ge...
le 排都成日都jasper 去玩...
關係又熟洛番
諗諗下...我好似小五就識佢ga la 喎....
都有8年感情gala...
我同佢ge關係唔可以用幾隻字黎形容
佢係好最好ge朋友
佢"吉"起條尾都知道佢想點...
之前睇丞ge 日記
我 jasper 丞 係開心三人組
hahahahaha....
好似好勁咁....

點都好la...
祝 鄺楚俊同學 & 梁卓欣同學 聽日好運la~