2004-07-20 00:38:07RockY

病病...

今朝本身去幫老豆手
佢8點幾9點就抄醒左我
點知一起身就發燒..
無幾耐就好肚痛...肚瀉...
沉晚3點先訓
計落訓得6個鐘...
之後我又無食早餐午餐
只係食左2粒藥...就出左去打波la...

哇~!打打下...好暈呀~!
眼前只是一片黃色的身影...
因為咁..我無打到lu..
我番左屋企...
番屋企o個陣真係好暈...
差d 係條街度訓低...

沖左個涼
食左藥...就訓左la...
我發惡夢tim...唉...
成日我只係食過幾粒藥和晚餐...
睇黎我真係體力透支la....

今晚等巴士o個陣
見到 anson yang
佢個樣點解會慈祥左咁多ge...??