2005-05-18 10:47:40Rocky

5月17日. 日文 ...

日本語, Japanese, 一科俾它玩死的語言科目. 日文, 勾起我很多小學時讀書的回憶, 太多不愉快的回憶, 挫敗感. 因為發錯音, 被全班笑... (只有小學時, 成日被班同學笑); 因為寫字寫得衰, 小測食蛋... (只有小學, 小測先會食蛋). 開學不足兩個星期, 已經有兩單野發生, 都唔知以後點算. 其實, 如果有得揀的話, 真的不想再讀任何語言有關的科目, 以為讀完了英文, 便唔駛再讀 Language, 但原來 Econ Major 仲要讀一科英文以外既語言科目. 其實, 我係有得揀既, 有 Spanish , French and Japanese; 我之所以揀日語好大原因係因為某個人亦讀過, 我想拉近一點同佢之間既距離, 想可以同佢有進一步既溝通, 但原來, 要縮短距離是要付出好大代價. 雖然代價好大, 可能沒有回報, 但我仍然會繼續做...