2004-10-21 02:01:13尚未設定

2004 年 10月 17日 星期日【晴】

尋日我整日都在家中,
最唔鍾意就係響家中對住老豆,
我只係好心幫佢洗菜,
佢都可以用粗口鬧我一餐,
又話D菜唔係咁洗,
邊個話要洗菜?
白癡架佢都!
出去話俾人知一個老豆為左D菜去用8粗口鬧自己個仔,
係人都唔信啦!
依個世界邊有D咁ge老豆架?
佢唔尊重我,我亦都唔需要尊重佢囉!

晚上同sheena傾左好耐計,
一開始佢問我有無睇過《pleasantville》
即《一人有一點顏色》,
我便將我ge睇法講晒佢知,
佢就立刻話我好正,好鍾意我,
哈!我當然飄飄然啦!
不過講真,佢可能係暫時唯一一個同我有著電影同話劇愛好ge朋友,
不過我同佢卻未見過面,
佢只不過係我小妹ge一個中學同學。
之後我地講左好多野,
有小時候踩單車啦,仲約佢可能下星期踩~
同埋佢話可以10尾去ocean park玩萬聖節,
家姐都話得,所以要睇下小妹得唔得喇!