2004-10-14 13:52:01尚未設定

2004 年 10月 13日 星期三【晴】你要堅強D

尋日無寫日記,
因為真係無乜好記,
就由得佢空白吧啦~

今日一早我就出左去沙田UA見工,
有60幾人。
我地第一round係 group discussion,
分十組,每組六人,
之後剩下20人到sec in,
我當然係其中之一啦,
不過入唔入到去做真係未知之數,
希望入到啦,
不過入到都煩,因為係輪休,
所以我要極力爭取星期六放假囉!

之後我睇《新警察故事》,
原來都真係幾好睇,有種hollowood feel,
即好多場面本來響香港係唔應該拍到,
而且成龍有進步,由頭喊到落尾,但又無做作~

之後我就返家訓左一陣,
晚上賢明話我知佢失戀了,
唉…情況同我差唔多一樣,
又係俾人飛,
又係第一次,
又係半年拖~
真瞪佢可憐,因為佢ge心情我最清楚,
我完完全全明白佢依家ge感受。
佢send左段野,係同佢女友講ge,
問我點睇,
我睇完後笑一笑,
依段野,我以前都講過,寫過,
但我依家知道以前自己ge幾咁愚蠢,
仲以為自己好偉大,
感情變左就變左,你講到點偉大,
依D女仔唔會轉頭就唔會轉頭,
點講都無用,
不如快快咁回復自己,等待下一個來臨啦!