2003-10-17 03:45:28鴨給愛寵壞了

一鑊粥

2003年10月16日(晴)
今日凍左好多呀~尋晚成5點幾自瞓到,返到hall勁累。我煮左d生菜粥,煮左個腸仔炒蛋加煎漢堡扖咁就一餐了。不過全部都好難食呀…哈哈~Jackson同滔同Icarus都要食晒家喇~!冇法啦,我地個cook Alvis病左大家係冇啖好食家喇!好彩有Jackson幫拖咋。哈哈~

返黎個陣同我幫我地hall清潔既阿姐傾左一陣,佢真係好nice呀~!我同佢講我叫Christine,佢問我Chinese name。哈哈~講完佢個樣好怪咁…我同佢講我花名叫duckduck,佢可以叫我ducky,佢話呢個好聽d喎。哈哈~之後Jackson爸返黎,佢問佢邊個,我話佢知係Jackson,佢即刻話佢知…係成日穿睡衣那個嘛~哈哈~!

食完飯我就入左房瞓,一瞓就瞓到六點。唔係好舒服咁,所以我沖左杯蔘蜜飲,正!

少少掛住妹子,少少掛住daddy同媽咪添~!