2004-12-23 23:18:34

孤獨回歸

唔鐘意返學
除咗因為追唔上
重有個種"我唔屬於呢度"既陌生感

有時原本懷住享受既心情返學
一上堂,所有又回復平淡
獨個兒係度畫公仔,發白日夢
每一日都好無聊
浪費呀爸D錢

有時另可自己去中央溫書
一個自在多於孤獨既地方
掛住溫書就無時間諗其他野
亦再無喊既理由

其實呢種感覺已經累積好耐
每次一有呢種感覺....又會諗返以前有幾失敗,
跟住又回復又麻木同無望既悲哀
一浪又一浪咁推你去死亡邊緣

不過,做咗咁耐小丑,唔爭在做埋呢場
THE SHOW MUST GO ON
我同自己講
過咗中七就成仙
所有野再重頭唻過
親情,友情....

總之建立返一種
"原來我都有存在價值架!"或者
"我屬於呢度,我愛愛我既人"
果種自信