2008-07-21 17:18:45Silver

Shall Never Surrender 歌詞翻譯

Shall Never Surrender.
中英對照翻譯 本人自翻XD


The time has come and so have I
終於到我出場的時刻了

I’ll Laugh ’cause you came to die
我會因為你們前來送死而大笑

The damage done the pain subsides
我的傷痕與痛苦早就全都消退了

And I can see the fear clear when I look in your eye
我可以清楚地看見你們眼中的惶恐



I’ll never kneel and I’ll never rest
我永遠不會向你們下跪 也不會停歇

You can tear the heart from my chest
你可以在我胸口撕裂我的心臟

I’ll make you see what I do best
但我會拿出我所有的實力對付你

I’ll succeed as you breathe your very last breath
當你吸入最後一口氣 就代表我已獲得勝利


Now I now how the angel fell
現在我終於了解天使如何墮落

I know the tale and I know it too well
我太了解那個故事了

I’ll make you wish you had a soul to sell
我會讓你希望有個靈魂 好將它賣了

When I strike you down and send you straight to hell
因為到時候我要將你打倒並直接送進地獄



My arms comes form deep within
我的軍隊來自深淵

Beneath my soul and beneath my skin
他們就藏於我的靈魂以及皮膚底下

As you are ending I’m about to begin
當你快掛了的時候 我才準備要開始

My strength is pain and I’ll never give in
我的痛苦就是力量 而它絕不讓步


I’ll tell you now I’m the one survive
我現在就告訴你 我會是唯一生存下來的人

You’ll never break my fate or break my stride
你永遠不可能破壞我的腳步與信念

I’ll have you choke on your own demise
我會令你窒息 並將你摧毀

I make the angels scream
因為我不僅有能力讓天使尖叫

and the devil cry
還可以讓惡魔都哭泣


Prayer&chant:

My honored breathen
我親愛的教友們

We come together
我們聚集於此

To unite as one
成為一體

Against those that are damned
去對抗那些該被打入地獄的

We show no mercy
我們不該憐憫

For we have none
因為我們已一無所有

Our enemy shall fall
我們的敵人應該枯萎

As we up rise
就如同我們的預告

To claim our fate
去宣示我們的天命

Now and forever
現在 以及永遠

We’ll be together
我們都將在一起

In love and in hate
無論愛或恨


Chorus:

They will see
他們會看見

We’ll fight into eternity
我們奮戰至永恆

Come with me
跟我來吧

We’ll stand and fight together
我們將會並肩作戰

Through our strength
經由我們的力量

We’ll make a better day
我們將會製造更美好的一天

Tomorrow we shall never surrender.
明天我們也將永遠不投降