2008-10-21 23:24:32歌姬

埋o黎睇埋o黎揀!

 

  十二歲開始已經慌死自己嫁唔出o既台長我成日叫大家介紹d筍盤比我。禮尚往來,我都要介紹番我手上d筍盤比大家作為交換,當係做下善事,希望自己快d嫁得出。

  以下係我手上最正o既幾個筍盤,全部都經台長以及台長家人精選過目,而家台長私自公開佢地o既profile以饗讀者/以提高呢個台o既收視!(排名不分先後)


  • 男筍盤一號--葉先生

    年齡:與台長同年
    學歷:大學畢業
    身高:標準偏高
    身形:細個好肥但而家好fit
    感情狀況:in a relationship(久未update)
    賣點:器宇軒昂/細心有風度/哈佛醫學院學生,前途無可限量
    附加價值:持美國綠咭

  • 女筍盤一號--陳小姐

    年齡:細台長半年
    學歷:大學畢業
    身高:同台長差唔多(即係唔會令男仔自卑果種)
    身材:台長唔會同佢去游水,會自卑到跳泳池自殺
    感情狀況:it's complicated(抄Facebook咋我)
    賣點:靚版施念慈/斯文可愛/溫柔體貼
    附加價值:美國公民

  • 男筍盤二號--麥先生

    年齡:與台長同年
    學歷:大學畢業(台長手上d貨起碼都有呢個級數啦)
    身高:
    身形:總之著得起好trendy又好型o既衫囉
    感情狀況:single
    賣點:外貌俊俏/打政府工/擁有新落地BM一架/唔介意早婚
    附加價值:美國公民(sorry,我近來好concern呢樣o野 :p)

  • 女筍盤二號--鍾小姐

    年齡:與台長同年
    學歷:大學畢業
    身高:同台長差唔多
    身材:曾任天橋模特兒並接拍多個廣告
    感情狀況:it's a mystery
    賣點:young版關之琳/活潑甜美/大方得體
    附加價值:娶o左佢會有個識炸蝦片o既外母(好食o架d蝦片)

  • 男筍盤三號--陳先生

    年齡:與台長同年
    學歷:碩士畢業
    身高:標準
    身形:唔肥,信我啦
    感情狀況:single
    賣點:青靚白淨/任職跨國Big4公司/肯做家務
    附加價值:有機會移居北美


  有意交易以上筍盤者請聯絡台長,首次咨詢收費每六秒六毫,其他服務收費面議。

  (喂,我好認真o架!)