2008-09-13 00:00:28歌姬

貌相



  一直覺得無線o既遊戲節目「亮相」係抄襲台灣o既「我猜我猜我猜猜猜」。唔同o既係,「我猜」請三位朋友自己介紹自己,講到天馬行空都得,仲會向呢三位「謎面」朋友問問題,等參加者推理一下邊個先係真邊個又係假;而「亮相」果十二個謎面,每人最多講得兩句說話,參加者淨係靠睇外表估估下,我做觀眾o既睇參加者個樣多過睇謎面個樣,都唔好睇o既。

  仲有呀,我地要估謎面o既身份,十二個裏面得一兩個真係比較特別少少,其他果d都好普通,有時仲離譜到個身份係「澳門出生」或者「在某地住了二十年」,咩事呀個監製,佢以為澳門人有三個鼻七隻耳仔呀?

  計我話呢,無線應該整個特別版,十二位紅男綠女,要配對o既身份係「曾經一腳踏五船」、「曾擁有廿六個前度男/女友」、「十二歲失身」等等,我保證收視一定好勁,同埋一定唔會有嘉賓贏到廿五萬!




上一篇:半支煙

下一篇:吹髮護膚加劇貧窮?