2006-07-12 00:28:17Regina

大遲到

今日大遲到, 唔記得較鬧鐘, 頂, 十點半先起身, 即刻開返部電話, 5分鐘後, IRIS 打電話黎, 問我係邊, 我話我要遲D 返公司, 佢問尋晚玩得好夜, 所以唔知醒? 我唔係呀!! 我一點就訓, 第一次遲左成個半鐘先返到公司, 要補番鐘, 唉, 又無左5分了, 不過很奇怪, 可能明知係大遲到, 我沒有太驚慌, 反而好平靜, 慢慢咁行返公司, 因為遲一分鐘又係扣5分, 遲個半鐘都係扣5分啦! 夜晚, 約左大學同學呀康食飯, 同佢傾左成2個鐘,本來出黎目的係傾佢講心事, 不過最後變左佢傾我講心事! 唔緊要啦, 最緊要大家開心咪得!
今日CRYSTAL 俾左本書我睇, 叫<<禮物>>, 睇左一個CHAPTER, 又俾我領悟了一點道理! 我越來越愛看心理書!