2009-03-19 09:00:19reeve520

三二一正式回歸

咁次反呢除左要向大定家交代所有野之外....和決定再唔再留係呢度...

因為個個問題己經有個傻人幫我解決左....我都明確左個方向...所以

反到呢之后我會向學校同你地一個解釋的><唔好意思

係呢度要同一班朋友抱歉....或許你地唔會原諒我....但是我都要

向你地講清楚....唔係澳門個的...而係你們....因為她而綴學對我呢

講真係冇后悔過...決定ga時候雖短...但係我覺得值得...因為三年了..

佢給到我答案了....到時番到來再說吧....老地方見,等侯你們到來....

                             君字