2004-09-30 22:50:31Nephilim

GPA 9394 男女關係與政治

GPA 9394 男女關係與政治

講師:Mr. S. K. Wong
助教:又係佢?
導師:又係佢!

Lecture1:
财 甚麼是「男女關係」?甚麼是政治?
我們為何要唸「男女關係」與政治?

Lecture2:
女性之分類與政黨政治之關係
民主黨--怨婦?「無論我講幾多次,個老公都梗係唔聽我……」
民建聯、港進聯--貞婦?「無論你點對我,我都會聽晒你話……」
自由黨--蕩婦?「唔知呢?今日呢個、聽日果個,睇下邊個對我好……」

個案研究:後殖民地香港
參考資料:蕭若元

Lecture3:
逼婚與「前度男友」情意結
(男性之處女情結:希望自己是第一個VS自己是最後一個)
翻舊賬:「眷戀前殖民地時期的風光」
「你係咪掛住以前個鬼佬男友?」、「佢做得到的,我都做到!」
結果……
個案研究:回歸後之香港

Lecture4:
時代女性之獨立自主與其所面對之壓力
台灣歷史:荷蘭統治→鄭成功→施瑯→日本人→國民政府(想中央盼中央,中央來到更遭殃)→﹖﹖獨立﹖﹖
一個時代女性的誕生:被虐打多次、婚姻失意→不再靠那些「臭男人」!
面對之壓力:有錢的前夫、社會道德壓力(主權國主導之政治)
個案研究:中台關係

Lecture5:
論性生活與言論自由(待定)
個案研究:新加坡

Lecture6:
放假啦!好野!萬歲~

Lecture7:
Mid-term…唔好提……未溫過……條友都唔係路……

Lecture8:
自虐、被虐、盲目崇拜與快感
個案研究:中國之學術研究、香港中央政策組之轉向

Lecture9:
Conclusion
男、女、政治之核心?風馬牛不相及?
參考資料:
1. Man from mars, women from venus