2004-12-22 12:14:27尚未設定

寶貝們捎來的信

寶貝們捎來的信
在我貼上我的生日文章前
先貼上我昨天下午在公司收到的兩封信
它們可是我兩個最愛的小寶貝寄來給我的呢
首先是姐姐先寄來的:

Dear Auntie 44,

Happy belated birthday!
I hope you are having a good time at Taiwan.
I'm going to send you a video of my concert.
I'm in the front row wearing red.

Merry Christmas and happy new year!

Love,
Mikaela

(註: 姐姐拉大提琴 她將寄她去演奏的錄影帶給我)

就在我感動得要命 剛回了她一封信後
緊接著我又收到了哥哥寄來的信:

Dear Aunt 44

Happy beleted birthday!
Are you O.K. in Taiwan?
When are you going to visit us?
Have a very merry Christmas and a happy New Year!

Love
Justin.

這兩個可愛寶貝蛋讓我整天的心情都無比的愉悅
只可惜老三Zoe還不會寫字 不然我可能會在公司感動到哭!!
但無論如何我都非常非常開心
因為 家人的祝福永遠是最溫暖最能安慰我的