2004-06-22 00:01:17愛航

TROY

我今日放左工之後去左睇troy...一套我諗住睇卡士的戲.
我想講唔係brad pitt 同orlando 有幾靚仔.而係講呢套戲比我個feel...

brad pitt 係入面所色演的achilles 係甘願為愛情犧牲名利的人
佢為左救愛人briseis放棄了名譽同生命的hero..愛情的力量好偉大
我唔明點解orlando 到最後都唔肯放過brad pitt??係都要佢死...
佢如果唔係為左保護佢既lover,佢係唔會死...

雖然現實唔會再有戲中打杖既場面(hope so),但往往社會的現實就好似打杖咁你爭我奪,弱肉強食...究竟有幾多男人會為女人犧牲呢??唔好話犧牲,就算有所放棄的.會否願意呢??

我睇完之後都想我係briseis 一樣係男人的心目中佔有好重要的地位,但我唔會接受一個小男人..!!

我唔係支持愛情飲水飽既人,最起碼的經濟能力點都要,但唔洗一定好有錢
我唔係重物質的人,,我唔會接受男人為左追求wealth and brand 可以冷落我
買多多野比我都唔及一個愛我的心

我好討厭男人話 "我要等到有一定成就之後才追求你"
"我要點點點先開始愛情"
難道要女人等你一世?
咩叫有成就??give me a definition!
成就係永遠都冇盡頭,永遠都追唔到..!
愛情係要開始便會開始..

真正做到的男人我仲未見過
但講左做唔到的我倒略有所聞!!

有人話,
女人係男人成功的背後,但成功女人背後會否需要一個男人呢?
女人會因為自己的男人的成功而感到幸福驕傲,有幾多男人會因為女人的能幹會感到自豪??

睇完戲之後,我問小航,"你會唔會好似achilles 咁為左愛的人犧牲你手上的野??"
佢的答案...令我笑了..
我不會忘記文化中心外的一吻!!!