2004-06-19 21:35:43愛航

必睇日記:結局

昨日睇無名天使3D個結局,

睇到洪天明同楊思琦係分手時講
"如果分左手之後你發脾氣.想搵人打,可以隨時隨地搵我..."
楊思琦話,"如果分左手之後,我以後都唔會再見你,驚唔捨得你,"
最後洪天明都講左一句,"我都好唔捨得你...."
咁點解要分手??好可惜

我睇完後零舍覺得有FEEL.....
我又係度諗,分手之後係唔係唔應該見對方?係唔係一定會唔捨得.??
唔見又係唔係代表我仲愛佢??
我唔知..因為無論暗戀好明戀好..我都呢一刻都未做得到..咁係唔係代表我唔愛佢,,??
我由PERRY,KIM,JERRY 到KAKI...分左手都見過唔只一次..見得最多可能係JERRY..最搞到大家關係唔清唔楚又係佢...

洪天明從咩都唔識既泊車仔,到之後發憤讀書,重新做人..無論佢變成點,同思琦都好似係2個世界既人..但值得開心既,,佢為左佢個女朋友改變左好多...雖然係分左手,但都一段好有意義既回憶..比著我係思琦..我真係會好感動....

要人為自己改變係一件好難既事...改變自己係難上加難既事...
我唔會奢求小航可以為我改變D咩...我亦唔會諗我同從前改變左幾多

我覺得
溝通對一對情侶係好重要,
你唔講,人地點會知??

係...有時你覺得有問題..人地覺得冇問題,
但都係好正常..
問題係要來解決..而唔係自己尋找出來..

做情侶係要互相犇白,,互相遷就...
如果對方係知道自己做既事係錯,佢一定唔會做...
要是默默地要對方察覺自己個問題...倒不如大家一齊傾.一齊找出個解決方法
而唔係等到問題的累積到頂唔順的時候提出分手

呢一様野係小航同我剛剛拍拖時同我好認真咁講....我都呢一刻都好印象深刻..
所以我地咩都會講!!!
講事實往往係好難入耳..
因為對方正在指正自己的錯,否定自己認為岩既野..
好難受...好HURT!

呢一刻係好IMPORTANT
無論你發幾多時脾氣...打橫行..,打斜行
佢都唔會放棄同你講同一番話....
佢"竭而不捨"咁做...無非係佢愛你
但係如果你係愛佢..你係會慢慢接受的......