2004-06-18 19:22:17愛航

睡眠告急

我呢一排真係忙到嘔...公
司d 野好似做極都做唔哂,日本老細來了香港.
.雖然佢係好好笑,仲好豪..
我地成間公司職員去左tst d 5 stars 酒店食lunch 囉...
幾日蚊埋單真係濕濕碎....
唔係我星期二請左假,我可以同佢地食lunch buffet.
不過極情緒化...
有咩唔滿意都用我聽唔明的日文話我地.
頂..幾間公司好似進入了緊急狀態咁..壓力好大...好驚呀!!

基於好,我已經進入了隨時睡覺狀態,,
已經打破左最快睡覺紀錄...
我可以住個電話同小航講講下訓左成個鐘呀.你話死唔死..??
最死係訓左仲識答問題..好似比人催眠咁...死啦,,容乜易比小航大逼供?
好似我好乖.冇做錯野..!!

雖然有人可以幾日幾夜唔訓..or 訓得個幾粒鐘..不過我點同呢.我係睡豬.!!

今日係公司比serena 我以前放係website 既.大大話話都有2年啦.
佢話我成個樣唔同哂woo....我又真係唔覺woo..好唔同咩??
果係咁唔同,唔會冇人同我講ga??

呢一排勁開心呀..因為小航鐘意我買比佢既衫囉...佢好痷尖ga,,,
不過我都好醒ga 啦...買左2套比佢.(2件背心and一條short..)
我覺得唔錯..連candy 都話好ga...
車..佢衣櫃有咩衫我都知啦..佢大部份衫同鞋我都有份揀.做左佢形象顧問...
就算唔好睇都要著!!你試下唔著.睇下我會唔會放過佢ya!!!