2004-06-13 23:51:49愛航

sem 2

6月11日..我戰戰兢兢咁打開我個email,打開一封sem 2成績既email,oh my god,

老實講上個sem 我有3.25,考完每一科之後都係諗下自己which 一條答錯左,但係今次唔同,我考完試之後係諗下自已有邊一條答岩,,你話死唔死.??輪信心...一早輸哂...我本來訂下過3分gpa既目標...但係now 降至all合格..

看見那封信,真係嚇我一跳 我完全都冇諗過我會有咁既成績...係3.5 ...那一刻真係開心到哭了出來.....我的努力..冇白費呢....
第一時間打電話比媽媽and 小航報喜,

考得最好係maritime econ.有A+,之後係gender relationship..有A..之後其他都係b+,b....總之最差係management,,,因為比條粉腸的tips 拖累了...

但係..我呢一個分係唔想周圍比人知..因為唔係咁好意思..only 圍內frd know,出奇地阿poon 會知,一見到我online 就講,,,過分呀..我問佢幾多分佢竟然唔講,,cheap!!!

好好笑,因為我唔諗住上degree住,又冇報jupas,non jupas..所以考得幾輕鬆...記得考試個排,仲會入屯門搵小航玩,玩完先溫囉.不過玩完多數都係大覺訓..再唔係比佢攪到我唔洗溫...你話啦...邊有cat 唔食魚ya??haha

完來輕輕鬆鬆咁考都幾好woo..

我pepare 考試時,,,雖然途中同小航吵了一場大交..
試過有幾次一個人坐係學校圖書館門內喊,,,
試過因為同小航吵架之後晚上冇心機溫書...
試過晚上抱住個枕頭喊到訓...
又試過諗過同小航分手
只因為我太緊張..脾氣變差了.....自己不斷比壓力自己...
好似逼到自己死為止
發生左好多唔開心既事,....
但係..有了這樣的成績,點都值得!!!

anyway...我會繼續努力..儘管我唔知我下個sem 會唔會maintain 到
不過有了家人,朋友同埋小航既支持..我係唔會令佢灺失望