2004-06-09 23:20:21愛航

tampo 失敗事件

今日本來約左小航,candy 同阿達食飯ga..之前阿達生日都冇出來食飯,一切約好,不過candy 突然有事cancel 左...但已經來不切通知小航啦....

咁我又唔想比佢覺得我琑佢出來,咁我係office plan 下節目啦....去邊度食飯呢,,好唔好去睇戲呢....但係我想睇既木馬屠城都未上...死啦.放工都諗唔到做咩好tim???

我諗住同小航食餐好ya,雖然自己賺得唔多,但係佢請自己九餐,我點都會請番一餐,對佢來說.我這一餐好珍貴ga....而且佢會好開心...

但係放工都咁night,都冇idea...well 都係行下街shopping 啦

咁最後食完好豐富既日本&韓國餐,
小航去左toilet clean up,
個傻人出來個時,
成面tissue,呢..
好似tampo 廣告咁..
笑到我收唔到聲..haha
佢係咁掃,好似落雪咁...我繼續笑...有人好樣衰呀!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我而家返工..勁辛苦...有時同佢講電話會訓左,坐巴士會係佢心口訓左,總之到卭時卭時咁訓.當然only 揀佢來訓啦...
我好明白佢以前辛苦返工個種壓力,感覺,
想同女朋友傾電話但體力不能support,
想陪女朋友又有野做.....

佢而家放假...勁悠閒..
佢開始明白我以前讀書個時,有時無聊冇野做,
會成日都想見到個男朋友個種感覺,
佢而家變得比以前更加好主動咁打電話比我關心我...
哈!!變得體貼左....我真係好開心.

我地感情又踏進一步啦...!!!