2004-06-08 01:09:56愛航

人肉盔甲

我今日又差點兒遲到,因為我真係好,訓過龍..
冇食早餐就返工...
之後去左永安搞promotion,t
hem 返公司繼續做,and 執貨
做到冇停手個隻
lunch 淨係食左沙律,做野真係暈暈地,好辛苦呀....

到左6點都走唔到,不過我約左跌打醫師wooo..so 咪早走囉,好彩我係街見到個醫師ja.otherwise 我食白果呀..
今次好彩有小航陪我去,其實我去到深水join 佢個時我已經好唔舒服,同埋個人好有虛脱既感覺,so 去到比個師傅整個時真係痛到暈,個樣都白唒
好彩有小航係度,我都安心d...呢個時候真係好需要佢呀...

睇完啦,隻手咪扎到豬手咁囉,好痛,小航咪做左人肉盔甲保護我隻手,幾驚人再傷佢...見佢咁緊張..我真係係心笑出來呀....佢話..見到我個樣同隻手搞成咁,佢心痛woo...超...誇張...

之後去左旺角換mouses,幫公司换,,well...算啦...當行下街囉.其實個人咁都唔想行d咩,只係想放鬆下...