2008-10-26 03:27:01= 余生 =

大二下學期的點滴!

可惜只能呈現10張photo~只能貴精不貴多!

今年的南部僑生聯誼活動聚首"中山大學"一堂~明年的將會在 嘉義大學...

當日我算Lucky架喇~咁都被我抽中份獎wo~ ^^

嘉兒~你仲記得我地"鼠"左出去食海之冰ma~ 哈...過隱過隱!
今年的系桌(輔諮系桌球隊)成績驕人~連囉幾個冠軍!真係可喜可賀囉~

大家覺得個背景係咪好熟咁呢~冇錯~就係係戈到影架喇!嗯嗯~
剛好那天在蘭潭碰見李秘書跟她的同學~其實大家都係認識的~

只是平時沒有交雜而已~說起那晚的所謂"花火祭"就真係搞到我地吾方吾火囉~

去到的環境比我第一時的感覺就係:oh~ my god!!!(有被騙的感覺!)

發覺原來佢地之前所做的< 宣傳 + 照片 >都是...唉!(幾時都話科技太進步了)
一年一度的春季旅遊又到喇~今年選擇了"墾丁"~

(講起依次的旅遊真係令我好心酸呢~我諗大家都應該明嘅喇!嗯嗯~算了吧!)

剛好在暑假台灣推出了一套"我在墾丁天氣晴"的偶像劇~
輔諮歡送晚會~

每年如一的例牌感性場面必有~

4年的大學生活裡所學到的,所承擔的,所付出的,所感受的...都是屬於自己的!
約埋三五知己~騎著電單車浩浩蕩蕩嘅遊歷天涯~

確係一件令人嚮往兼捨意的事!

今次的地點係彰化~可惜嘅係我沒有去到呢~ (感受吾到添!)
依日話要開乜鬼幹部會議~ 我又鬼咁熱心幫大家揀左一間聚餐的地點~

本身吾係係依間食嘅~不過我又考慮到另一間的價錢會令大家有蹓吃不消~so...

對於吃喝玩樂---人生快樂~ 都係本人的強項!至於其它就冇喇~(真悲哀...)
民雄的僑生真有福了~事關在其它校區對於(慶生)這東西可說得上是---沒有的!

so~要多多投入這個大家庭!要多多參與別人勞心勞力為你準備的活動!要多多..
今年我參加的社團都吾算多~都係4~5個左右啦~

來來去去都係---登山社,網球社,桌球社,羽毛球社,結它社,攝影社等等...

(不過對比其它人來講我係嚴重的超標!你估我真係全程黎玩架~機票吾駛錢咩!)

我係黎 "讀書" 架!ok~ <天知地知你知我知好喇...>

好多謝僑爸(林老師)的那餐飯~真係好食到停不了口!

(其實咪等同於廣東人/港澳人 平時食的家常菜囉~味道有家裡的感覺!正~)

有機會真係要帶大家品嘗一下~依d先至叫飯餸ma!你估餐餐食白(絲)雞肉飯咩~
時間真係過得好快好快~話咁快又要講: 拜拜...喇喂~

上一篇:Beautiful Sky

下一篇:New Yaohan Opening Day