2008-05-13 23:10:04= 余生 =

RePlY【忙】ArTiClE

To:小忙人

我吾知戈個大忙人係咪指我~ ^^ 如果係ge話真係好多謝妳ge關心啦~
其實講真我又吾係真係忙到連透氣ge時間都冇戈種咁誇張~亦都未至於成日都係咁忙,只係最近一連串的野堆埋一齊先搞到我感覺上好似好忙,而實際上,無論在什麼時候,什麼環境,什麼事情也好,我都吾會比自己有太大ge壓力~就算真係好忙好忙ge時候,我都會比自己一個<忙裡偷閒>ge空間~(問你死未!)哈…

基本上我做人ge生活方式係 慢條斯理 & 悠閒自在 的!
(總括黎講都係戈句啦:『乜都吾識,正識嘆!』唉~再咁落去真係吾係辦法wo~)
所以有句說話係:『皇帝吾急,太監急!』用係我身上最為貼切~真係吾知係好定係壞!可以咁講與世無爭,乜都吾太care咁啦,不過依種心態係社會上就會好輸蝕,正所謂:『快人一步,理想可達到!』

所以請放心,只要有妳ge支持,咁就夠喇~都係戈句啦!(你永遠都係我心入面ma)
(最好有行動上ge支持就更好喇~彼如:偶爾向我索個吻呀,都冇乜所謂ge~又或者請吓食飯呀都ok架~kaka…)

上一篇:*疲累*

下一篇:*矛盾*