2011-02-27 03:28:38♫ 小魚 ♫

27 Feb

一個星期了

我足足等了一個星期...我等你ge回應

 

唔通2月20零晨...我地真係飲大左?

 

你知道嗎? 這是......

我完全冇諗過係你, 一個我年半前好喜歡的一個男生

我好混亂, 我唔知應該點好

忘記? 追問? 我好害怕...因為我怕連朋友都冇得做, 我怕...我怕失去你

還是我怕瘀?

 

我每日都想起這晚, 你會嗎?

還是你睡醒已經忘記了

我同自己講, 唔緊要啦, 我都慣左比人呃...只不過今次唔知幾時開始就結束左

 

我真係玩唔起...我好想將自己封鎖起黎

曾經想過, 你會唔會向我表白呢( 哈, 當然係自己想多左啦)

亦曾經有諗過好憎你...點解你可以當咩都冇發生過

最後, 我都係很怕...很怕打擾你, 亦很怕, 你覺得我是一個隨便的女仔

 

*** 只能說我輸了 也許是你怕了 ***

 

我喜歡你...我喜歡你...

這一晚, 我最喜歡你了!

 

我唔會忘記, 因為這是我第一次感受到被寵的...被愛護

係真又好, 係假都好...

這晚, 我很開心....