2009-05-16 17:40:29♫ 小魚 ♫

11-15 / MAY

一個星期...發生太多野...

 

一. *右手邊 - 因為我相信  說過了再見 一定會再見*

      我地真係再見, 但, 太令人太失望喇...

       連我自己都...唉~~不禁嘆了兩聲"失敗呀~"

      機會...我好似冇好好把握囉....失敗呀....

       **願我記住 眼睛不能沒眼淚**

       -->失去的戀愛難以勉強<--

 

二. 我...又可以做D咩呢?!

 

三. 好朋友...NO TIME NO SEE...MISS U ALL SO MUCH>3<

      PS: 他的好...只會令我內疚

 

四. 差不多兩年了...我地竟然係同一個地方再次碰面

      短短兩小時的相處...用了一首"突然好想你"作結尾...

      是大家的心聲還是我....

      老實說, 我已經比以前更自然了...

      但係點解...我地之間GE話題不能多一點呢?!

      **最怕此生 已經決心自己過 沒有你**
      **卻又突然 聽到你的消息**

 

五. 離譜...你想我點呀?! 九唔搭八

      我真係唔知同你講咩

       唔好煩我!!!!