2006-05-14 23:00:37Rainbow*

母親節給比 (By: 喵)

Dear Be,

今年媽咪剛離開的妳

在面對母親節這一天一定特別難過

我不是很會安慰人

但是我真的很希望妳可以過得很好很好!

身為妳的妹妹, 我感到很驕傲

也看到了妳生活中的努力

妳並沒有因為人生中的起起伏伏而掉落

相反地, 妳戒煙戒酒!

I’m very proud of you!

Proud I got to know you!

Girl, you are strong!

You’re making your way through life and I know you can live well!

Not just well, but a wonderful life you’ll have!

I thank your mom for giving birth to you or we would never have the chance to know each other!

From: lil sis


註: 圖為我親愛的姊姊&我的寶貝Vic