2005-03-06 13:38:08尚未設定

David已成過去...

已成過去..
唔會再有可能..
原來心係會痛既.. 眼淚係會控制唔到..
不過,起碼一早知,起碼佢都仲係一個好人..
我想忘記呢個人,但係我諗我忘記唔到..

timing真係好重要~
大家都相愛..奈何係唔可以一起...

好傷心..

**希望會有一個人可以令我忘記到佢啦...**

我知我喊到收唔到聲..但係畀我喊啦..
唯一可做既就係咁..
喊都可以喊到頭痛~ 第一次為一個人會咁..

可能日後聽d情歌會更加有feel..

*~對我好...信任我...不大話精...不吸煙..坦白...不要記過去的事~*

事實原來難以接受~




----------------------------------------------------------------

原來事實係咁..
相愛很難...

都唔知係好定壞..
我都幾決絕..
但其實可以繼續.. 不過真係要決絕囉..
否則拖拉都唔係辦法..
或者過多幾年先算啦...