2006-02-18 01:18:08rain

超開心的畢業照相日

今日超開心啊! 竟然有人送花送公仔啊! 驚喜之余都要講番句:多謝甘多賞面來的朋友! 拿,有送花的Peter(最大又第一個驚喜,當然講先!),扮到公主甘靚的Anita,竟然在香港的Franky,唔番澳門住、特登從CC蹗上來的Nokia,好多不嫌棄我無埋堆/唔太熟的下屆: Candy x2, Cherry, Michale, 瑩, 潤, 金, Anita Chau, Fion, Henry(今日特別型!)......行過仲同Fred影左,希望他記得send番比我. 當然仲有敬愛的孔師父啦~!其實仲有好多人未同佢地影到啊! 見到唔少NA Drama的人都影唔到.........好似阿細啦, 龜啦, 愛核屎啦, 張朝倫啦甘(哈,如果比阿倫知道我達佢全朵會點呢?) 放心! 我會永遠記得你地ge!!

數數今日3大驚喜先:

1. 鬱金香+彼特何先生。彼特專登由上環趕過來,專登太子落車,親自到花墟揀左呢扎鬱金香。肯定過二百唔特止,而且甘遠摞過來,梗係感動啦!人地話禮輕情意重,呢扎鬱金香仲甘重手,當然倍覺沉甸甸。可惜佢聽我解完"扎花好重"都仲係唔識笑。可能真係唔好笑啦,安妮塔都無笑。雖然佢過來的目的很可能不只一個,更可能本意不是同我影相,但我已經被深深感動了!!!I would never forget you!

2. 史努比+師父。估計師父都唔想自己樣子曝光,所以就無擺相。師父係另外一個送野比我的人,仲要送我鍾意的花生狗,仲要事前都完全無想過會有野收,實在太驚喜啦!當然啦,其實要朋友們破費,我都不太贊同的。有得揀,我真係會食左好過。雖然大學畢業是人生一大事,只要有朋友的心意我就非常滿足了!有禮物是錦上添花,好上加好呢!

3. 驚喜3.....有點兒難度。還是直說吧。是健。他來了,跟我照了相。昨天還說要到紅勘上課來不了,一點半左右居然收到他的電話!還是有點在乎,但已經放得很開了。看著他憔悴的面孔,想撥一下他凌亂的頭髮。有朋友在,有媽媽在,自然沒有做什麼。然而,卻提出了再照一張的要求,還大膽/白癡地在用他手機照時做了個鬼臉。聽著他說內心空虛,卻無能為力;想輕輕靠近,同時又怕得想逃避。跟媽媽說了他的情況,想不到回應竟是充滿可憐又可笑的"傻仔"。"那我想的只是那女孩的不對,想去填補他的空虛,那我不是更傻的傻妹嗎?"媽媽沒有回答。不知他看到我那不太可愛的鬼臉會怎麼想呢?

回來就把照片放進電腦,看到他第二張的表情,似乎是無奈多於替我高興。注定我們有緣無份,不然,也不會那麼多年了,也不讓我猜透你。

最後謝謝媽媽特意陪了我一整天。照片照砸了,我當然心痛。只能怪自己沒留意到你還是高科技文盲。