2010-11-06 02:25:58Rainian

小醜貓 x2 之 韓國楓葉之旅~~ (=^w^=) DAY 5&6&7

DAY 5~~休閒的平民SHOPPING~~~^O^

今天要逛民宿附近的仁寺洞大街~那邊主要是賣一些傳統工藝~~還有紀念品店 ~
還有很多我最欣賞的DIY 手作店等等~~~

我們看到一個小小的"仁寺洞" 路牌~指著小巷了~就走進去~~發現是一些舊式房子和食店~

走著走著終於走回仁寺洞的正街~我想剛剛那個小牌子一定是餐店的人掛的~~HAHA~

一到大街立即被路邊的紀念品吸引過去~~只是挑一兩個東西都挑了好久~~~HAHA~女生MA~心大心細~~^O^
走著走著~~看到一家自創飾品店 ~~好吸引~但有點貴AR~~我們要留下錢來買保養品AR~>.<

繼續走~~到了仁寺洞一幢很有特色的建築~~整幢都是由很多家買藝術品, 手作品, 各種各類的創作店租成~~
簡直是我的天堂~~~我都很希望可以打造一片自己的天空呢~~><~在澳門很難吧....


這小BLACK喵:怎麼了,佢眼定定咁望住我~~係咪暗戀我呢?!~

肥燕的爸爸也決定要比醜一下!!唔洗比LA~~你WIN 曬LA~~HAHA~


這家賣的是UGLYDOLL~~~好像是由美國傳入的~店主小姐說每一隻都有自己的名字的~~
雖然說是醜~~但醜得人見人愛呢~~>///<~~

一路逛下來看了超多家很有創意的店~~自認技不如人LA~~>.<~我要加油AR~~~~~~!!!
今天還是很冷~~還好每一家都有暖氣~~貼心~~我今天可以說是差不多把所有著到既衫都包在身上~~HAHA~

這幢好像有5層~~最頂是一些餐廳還有露天的木做坐椅和桌子~~剛好可以坐下來休息一下~~
是時候消耗一下我們的餅乾~~!不想把它們帶回家了!~
我們今天特別愛陽光~~完全是直射!!!~邊曬太陽~吃餅乾~~再來寫一下名信片~~好享受AR~

繼續我們的旅程~~這邊也超多韓國有名的化妝品店呢~~不用去明洞也可以~~
但是因為我們有在網路上印了一些明洞店的折價卷~~所以還是要留在那邊再買~~~

不論在何時~~我們總很容易被門口的推銷員"捉"走~~真的無奈呢~~
正當店內的銷售員姐姐細心為我們講解產品時~~發現我們的手冰得很~於是很好人咁同我地講在不遠的鐘閣
站地下街~有便宜的衣服買~~
聽到便宜~~~當然好開心LA~^O^~等一下就去~~
姐姐講得那麼細心~~還很老實告訢我們保養比化妝重要~都不推銷化妝品~~不買真的不好意思~~
但我們心意已在明洞~~不可以跟錢作對AR~>.<~SORRY~~

也是時候找點正式D 既野食餵下個肚仔LA~^o^~走到仁寺洞大街的尾端~~好多餐廳~~
隨便選了一家門口貼了好多韓菜式旳店~~因為已經3 點多了~根本不是食中午的時候~~客人不多~~
我們也是看圖點餐~~還好都有標價錢~~

當主菜來時~~根本跟圖完全不同ma~~以為都是很多菜的火?~~結果是有點辣的雜錦公仔面~~有年糕ar~~haha~
另一個係豬骨蛋花細粉湯~~好清~~~但都幾好味ar~~我幾中意個公仔麵~ 同之前一樣~就算係麵~~都只係主菜~
還是會比飯同小菜~~飽飽~~

再行不遠就見到鐘閣地下鐵站了~~來看一下衫吧~^o^~
真的是比較適合我們既風格~~價錢都幾合理~當然也有很貴的~~所以我地都有收獲~~開心~~
見到衫上有 make in korea ~都幾開心ar~haha!
但我地都好愛國ar~~一人買左一個袋仔~~係MIC~~~仲係咪同老板講價呢~~平D MA~~老板~~用計算機講價是這裡既特色~~
語言不通MA~~SHOPPING 就是開心~但身上既錢花得差不~多~~~

下一個目的地係TT 同我地講會買到好平既LANEIGE 既會賢地下街~~~~
都花左一D 時間先搵到戈間店~~~叫做"PINK"~計番真係平好多~~下次都要去這裡買~^^
但身無分文既我地~~先要去明洞換錢~~GOGOGO~

唔知係咪今日既港幣低了~~行左好耐間間個比率都無等一次咁好~~最後~都係去番第一次換戈間~~
因為我們跟老板說之前都在這換~~他就好好人咁肯用第一次渙既比率幫我們換~^O^~

還是先走回去LANEIGE ~~~因為我地都答應了幫朋友買野~~唔洗怕之後會唔夠錢~HEHE~
途經好香既玉季餅車仔攤~~~當然試一下~好味~~

完成使命後~~再回到明洞大逛~~~今日係掃貨既日子~~~YEAH~~
經過這幾天~~我們早就有了自己既心緒~~我就睇中左 THE FACE SHOP~既美人圖了~~好保濕~~NICE~

肥燕既"民浩命"~~*EDUTE HOUSE*~~簡直令佢瘋狅掃貨~~~HAHA~
SKINFOOD既面膜都好吸~~~又一次肯定~~愛美係女人天性~~外加女人錢真好賺!!!!

我要澄清....我以前對保養品真係唔多識~但一路下來幾日~多得D 推鎖員~~我忽然被洗腦~~~
HAHA~~買得開心就好~~
滿足的完成了今日既SHOPPING 之行~
因為用得太多錢~~心想~~明天可以宅在家了!!!

DAY 6~~~流浪式~WINDOW SHOPPING DAY~~~

今天第一件事~~去郵局寄名信片~~~我們住的民宿附近就有一家~很簡單~~不用擔心~反而是發現原來街上的郵筒沒有英文.....連入那個口都不知!!!!~

基於昨天花得太開心~~今日唔可以亂洗~~決定今日就來逛下街道~~~
但由於肥燕仲心掛掛*EDUTE HOUSE*既修容餅~~我地決定行路去明洞~~窮既時候~~連交通費都要慳D~~
而且原來由仁寺洞大街一直行就會到明洞~~

沿途見到機械人!!!假的~HAHA~

又看到昨天的飾物店~~我好鐘意這個呢~~但鐘意唔一定要擁有既~~買左都冇用~~

這是肥燕難捨既秋日手機吊飾~~所以現在已在她家中~~唔知佢用未~?




原來這邊很多買紙的店~~都是那種很傳統的人造紙~~用植物纖維~花,葉子等作為材料~~
很漂亮很天然很有特色~~有點心動~~但又不知如何發揮~不要亂花錢了~>.<


這裡的叮呤都很可愛呢~~

是時候找東西吃~~已走到仁寺洞大街的盡頭~向右走會見到有PIZZA HOT~SUBWAY等快餐店~~
我們想找找看較韓式的餐店~再行會見到右邊有一小巷~第一家是吃肉的~~應該會貴~~
再入去,左邊會看到一家完全只有韓文的餐店~~重點是它的招牌上全是3000WON!!!!!
沒錯~~我就是想向大家推這一家~~^O^~~

這家客人很多~~可能中午時段~而且感覺是平民式餐店~~~我們好奇之下決定入去試一下~~
看到別人桌的都好像幾好味~~所以想跟著叫~~無奈侍應不會中文....但立即就出現了一位中國人侍應~~簡直太好了~~佢仲同我地講全部都係3000WON~~是我們吃過最便宜而且不錯的旅店~~

我點了牛肉細粉~~不辣~有小小甜~還有年糕在呢~食極都仲好熱呢~!!~肥燕既係泡菜豬肉蓋飯~這家的料十足~~小菜還是我喜歡的魚片和海菜~~GREAT~~還有益力多飲~~大推AR~!!!

由於我學隔離桌既老人家把飯倒入湯內...........所以太熱了~食得好慢...我事後想想~是不是只是都人家牙不好或胃不好才這樣吃......>.<

順便講下~~這邊的餐店比既都係冰水~~是因為辣既關係MA???


好滿足AR~~^O^~~~開心~~


就是這一家~~完全看不懂~~但會看到"3,000"~~便宜好吃~~材料十足~~


餐店就在這個旁邊~~~

吃飽飽後~~想再去逛下鐘閣站的地下街~~今次由不用的出口下去~~~結果看到一個特價攤~~有賣書~文具等~~我看中了個好可愛既貼紙~~想說付錢時~~工作人員卻表示不在這裡付~由於言語不通~她決定帶我去~~原來要到下一層~~是一個超大既書店~~和文具店~~

簡直又中毒了一樣~~在裡面不知逛多久了~~因為有很多很可愛的東西~><~~卡AR~~簿仔咁~~好多好多~~>O<~都好吸引~~真係慶幸身上沒有剩太多錢~~~我又想亂買野了~!!

出來後繼續向明洞進發~~沿途還經過清溪川~~~

這就是清溪川的一段~~~很長的~~是在高樓大廈間的小川~~好像是以前因為社會發展而破壞得很嚴重~~這是重新回復面貌的~~其實感覺好唔自然.....

清溪川旁的地上指示~~~


小BLACK喵:這是剛剛我們來的方向AR~~~~鐘閣站~~


好耐冇影過我地既腳你合照LA~~~用清溪川做背境吧~~!!

看到遠遠的前方有個類似城堡狀的屋頂~~~心想~~這個應該不會是酒店吧!!!那就一定是明洞聖堂了!!!!!~~GOOD~~就向著這個方向進發~~難得遇上了~~怎能不去一下~~

明洞聖堂有一長長的階梯~~令我想起我的中學~~

話說它是由法國傳教士設計的~~是一所天主教聖堂~~入面還有無染原罪聖母~同露德聖母山洞~

教堂內正在主持彌撒呢~~~可能因為自離開母校之後~都冇在正式咁參加又彌撒吧~~心有感觸~~而且好不自覺咁念起聖歌~~


天色接近黃昏了~~~



教堂牆壁的設計蠻有特色~~

去完教堂~~心情平靜好多~~HAHA~

好LA~~回復一下~~~~現在又向明洞進發~~但要先補充彈藥~~!!!

去換錢~~不可以換太多AR~~還要剩下港幣買船票~^<^~

由於今次主要WINDOW SHOPPING~~順便再感受一下韓國最熱滿既地帶~~

除左買野~~都唔可以唔試下D 小食~~炸薯球 +炸雞球~配韓式辣漿~好味~~~
這幾日已練到唔太怕辣~加上天氣好凍~熱氣都唔理LA~

再來找到好懷念既魚片串~~好味AR~>O<~~而且平過係雪嶽山時買的~~GOOD~~~
都行得差不多~~要買既~都買了~~

但由於肥燕燕肚仔餓~~決定去番頭先既小食店買串魚餅~~

老闆仲認得我地呢~~問肥燕係咪好餓~~HAHA~~在一邊等著肥燕吃時~~小食店也在收拾東西~準備關門~~忽然!!!!!!!!

老闆把剩下的4個細卷壽司給我~~我起初以為是讓我拿一個~~結果他整包推到我手上~~有點不知所措~~HA~

再等等下~~老闆又把剩下的所有炸烄子給我~~仲好爽快咁打開我手上的SKINFOOD 膠袋放進去!!!!!我當堂呆了~~跟肥燕對看了一下~~

老闆人真好~~~不太好意思~~~但真的覺得幾開心~~因為臨到最後遇到好人呢~~^O^~

好像以前FAIR結束~~去攞食物咁~~HAHA~

正當我們要去坐地鐵時~~沿途經過大大間THE FACE SHOP~~店已關門~~但門口卻聚了一班人~~好奇心之下~~我地左看右看~~因為大家都拿著金賢重POSTER~都係花樣少男既主角之一~是這家店的代言人~周圍都貼滿他的相片~~連SAMPLE都要附贈佢既POSTCARD....我現在已有3 張~~唔知用黎做咩~~肥燕竟然好勇咁寄回家~~HA~

愈來愈多人聚集~~D 人又係咁打電話~~直覺話我地知應該係佢本人要來~~所以~~我地又左看右看店內~~~D人開以排起隊~~好長呢!!!到底咩事...真係來了??

8卦既我地聽到前面有講廣東話既一班女仔~~於是就打探一下~~結果係~~主角明天會來~!!!

什麼.......明天!!!!!那應他們要在這過夜MA????~今日得6'C AR~~天AR~~FANS真瘋逛!!!!

好吧~~我們還是回去了~~肥燕在抱怨怎麼不是她的"民浩"~~HAHA~說真的~~我絶對相信她真的會等AR~~!!~

回民宿後發現餃子有7隻~很多~~分了2隻 比民宿老闆~~剩下的明天可以做早餐~~

今晚一班很吵的印度人呢~~一直在吵~~民宿的工作人員都快瘋了~

因為前一晚已收拾得差不多~~今晚收下東西就可以了~~

DAY 7~~~回家了~~!!

今天要坐2 點既飛機~~所以決定11點出門~~

我地10點就要CHECK OUT~想不到肥燕行李箱比我小但比我重~~!

攞到房間按金就有錢坐機場車LA~~HAHA~

先慢慢吃個早餐~~樓下的交誼廳不錯~有電視,微波爐,熱水壺 ,三台電腦~仲有PRINTER~

仲有好多坐位同桌了~~很好~~

我們的免費早餐~~好濟!!!!~但都OK AR~^^

臨走前民宿的員工哥哥來找我們聊天~~原來他跟我一樣大~~但已經好獨立了~都是愛四圍去的~算係臨走時識多個朋友AR~~^^都係一種緣份AR~~HAHA~

很好的提供我們小地圖教我們如何去坐車~~好近的~~

時間剛剛好~~不用等多久車就到了~~出發去仁川機場~~~好像不用來時那麼久~~不到1小時就到達了~~


肥燕臨走前也決定要再喝一次至愛既香蕉奶!~~

入境後~~看到穿韓服既姐姐~~~想話同佢影想~~點知~~佢竟然攞出即影即有相機幫我地同著公仔韓服既工作人員合照~~出乎意料呢~HAHA~開心~~應該是旅遊推廣之類吧~~


這是紀念照AR~~一人一張~~~~



回程的印度航空飛機餐~其實幾豐盛AR~~一切都幾好~~

順順利利回到香港~~但要等一個多小時才可以坐船回澳~~在機場閒行~~打個電話比媽咪~

總之一切平平安安~~安安心心回澳~~除左船DELATE左15MIN外都幾好!!~

今次既旅程其實都幾多變數AR~~唔係咁簡單~~都有幾辛酸既時刻~~~但也有意外驚喜AR~^^~BTW~~我又成長左LA!!~~希望體重冇成長!~~HAHAA~

如果你地想要行程既資料~都可以問我AR~~如果我幫到既話~!!

Rainian 2010-11-06 22:38:38

辛苦曬你AR~~~我都知好唔容易AR LA~~HAHA~

CX 2010-11-06 10:44:51

睇晒了~~我幾捧場~~