2010-11-02 22:06:26Rainian

小醜貓 x2 之 韓國楓葉之旅~~ (=^w^=) DAY 2~~

DAY 2 觀光客~~& SHOPPING!!~

在計劃這次韓國之旅時~~決定了今次要美美的出去~所以第一次帶化妝品去旅行……HAHA~今天有簡單咁MAKE UP 一下LA~! ^///^

 

 

小PINK: 為什麼今天那麼擠…….?你不要推我LA~
小BLACK: 就是說MA~~~都叫你去減肥LA~~~~

 

為了配合衣著~袋子也要換一下MA~HAHA^O^~辛苦LA~~

今天要去首爾塔, 先坐地下鐵到明洞站(exit 3)往Pacific飯店 (面向飯店的右邊) 步行15min, 是長長的上坡道 + 樓梯 ~~要有心理準備!!!
接著輕鬆的搭空中纜車上山, 我們只買了單程票~決定等一下要步行下山!!!
今日天氣超好~~邊等纜車還可以曬下陽光~~haha~

超快的~不到5min 就到山項了!!!!看到山上的樹都紅紅綠綠的~~好漂亮~^o^

小Black喵: 我才是主角ar~~請不要忽視我!!!

剛步出纜車中心~就看到首爾塔近在眼前!!~但所謂似近還遠~~仲有長長階梯等著我們~不知道是因為今天星期六~還是什麼特別日子~周圍都布滿了節日的彩帶~很熱鬧~~好多一家大小來遠足~

看上去其實不太高~~ 比澳門觀光塔矮好多!!!
在首爾塔的旁邊還有超可愛的泰迪熊博物館~~讓我們來回味一下童真吧~!!!!>///<

不要以為大Bear & 小Bear只是單純的站在這邊~它們除了風吹雨打讓大家拍照外~~還要忍受小朋友的暴力攻擊呢~~>O<……..在你看不到的時候不知道被推跌倒了多少次!!!!
SORRY….我要自首……我也不小心推跌了小Bear…..真的是不小心的~>.<
因為我們沒有進去博物館內, 但是紀念品店一定要逛ar~ 店的門口還有一個泰迪熊女神~haha~店內也很貼心提供一個空間讓大家與大小bear一齊拍照留念~

離開可愛的bear們~~當然也不少得去首爾塔的紀念品店買一下名信片~店入還有很各式各樣的紀念品~說真的~我蠻欣賞韓國的藝術創作~很另類也很有新鮮感~有創意我鐘意~~^0^
如果想寄明信片~可以直接在收銀台付款~好似係360won~但是就沒有郵票買呢~奇怪~

來到展望台~~讓我們來認識一下韓國既另一種文化吧~~就是用”鎖” 來許願!~~好像是以愛情為主~
展望台四周的鐵欄都”鎖”得密密的~~~而且你會發現有的鎖大得跨張~竟然是電單車鎖!!! Haha~
看到旁邊的韓國情侶們在找他們以前的鎖~應該係幾讓人懷念的~
但我還是覺得”鎖”既感覺好重呢~~

小BLACK喵: 你要不要也鎖番個”鎖”AR~~??
小PINK喵 : 但……….用”鎖”……鎖住左既話~~如果唔見左條鎖匙點算AR?~
小BLACK喵: ………………………………………

OHOHOH~~~在首爾塔遇見兵馬勇~~~~~!!結果還是唔知係咩野日子………….

首爾塔 + 彩帶 & 各國國旗~~




OH~YEAH~~~來到首爾後見到既第一棵最紅最靚既楓紅~~~~LOVE IT~!!!!

接下來要漫步下山~~感受一下山林既氣息~~我最鐘意了~~~^O^~~~LET’S GO~~

但因為係山路~看不到盡頭的~~~而且曲曲折折~~好像沒完沒了~還好主要是下坡道~~不會太累~~

看著那些迎面而來正在上山的人………實在為他們擔心…..真係會行死人AR!!竟然還有人穿高跟鞋…..




脫離山林後~~立即見到時光隧道”~好迷幻~~好似把我們帶回現實咁~~HAHA~

 

真係想也想不到我地竟然不知不覺走到南山韓屋村~~~這是原定今日第一個行程~~但因為時間關係跳過了~~~~所以~~~這就是緣份MA~~???? >////<


這邊也是佈滿彩帶~~而且有傳統的表演~~~~還有類似園遊會的小食攤檔~~~

我們真的餓了~~~>< 所以買了個煎餅~~好香呢~~好似薯餅既香味~後來發現原來是由紅十字會AR~~~

一邊排隊買煎餅既時候~~~發現不遠的對面竟然有得試著宮廷式既韓服AR~~~>O<~~~~ I WANT TRY~~~!!!!

食飽飽~~即飛過去~~第一句就: CAN I TRY?~~^////^~HEHE~

原來都幾複雜AR~~好多小配件~~~頂帽仲係咁跌~~~真係辛苦曬D 工作人員~~HAHA~

原來呢~這種好似係FOR結緍既服裝~ ~因為背後都有一些FOR新人對拜之類既裝飾~HAHA~好似個假公仔咁~~haha~




望住D 工作人員幫肥燕燕著衫~~又真係幾有宮廷既FEEL AR~~HAHA~~係咪~



肥燕著得超正式
AR~~~仲比D香港遊客當成MODEL 合照呢~~HAHA~~^O^~~成名了~~!!

總算了左我今次去韓國既其中一個心願~~~HAHA~

 

離開韓屋村後~~先要找到地鐵站~我們有點迷失了~~還被外國人搭訕~可能是見到大家都拿著地圖吧!~

 

下一站~~樂天超級市場LOTTE MART~~SHOPPING~~~~~~!!係好大型既超市~!

交通: 4 號線 首爾站Seoul Station(exit1)

唔好講笑~~行山都冇行超市咁累~!!!不過真係好多試食~而且都不錯吃~HEHE~

連香蕉都可以試食……..D一家大小都好不客氣係咁食~~推銷姐姐也切得好快~~

可能因為都好多熟食買~~幾有台灣愛買超市既感覺呢~

我地也被一個瘦身乳絡吸引左~買左一盒(12),剛好之後一日一個!!~當係清腸胃la~~又冇咩水果食~

 

眼尖見到D 新鮮人參~即刻衝過去~~但由於語言障礙~~只係想問要不要放冰箱……都搞左好耐~~>.<後來有位好心伯伯~用英文+ 韓文+ 中文???來幫我解答疑問~結論~旅客都係買盒裝乾貨好D~~!!花了好多錢>.<~~但難得係媽咪想要~~而且有益MA~~係咪~HAHA~

之後就係選我想要既紫菜~^O^~……………但紫菜都幾十種………點揀好喎~~=o=

所以一直偷看別人車選的款式~~~幾乎個個都有買紫菜~~~~~~果然受歡迎!!!~

在我為紫菜煩惱時~~肥燕已經計劃要搬3 大支洗頭水回家~!!!!ar~!

我地身上既錢都奉獻曬比樂天了~~>o<~但都好滿足ar~~~~但搬番去係一個好大既問題~~~好重ar!!

*記得要自備購物袋!!~紙袋係要付錢ar~或者可以選封箱~

 

離開樂天後時間尚早, 加上要換定錢for 明天雪嶽山之行~~我們只好很勇咁又托又拎住d戰利品出發去南大門市場!!!!~

交通: 4 號線 會賢站 5 號出口

坐地鐵只要一個站就到~~但後續先係考驗!!!出了地鐵站~路邊的商店差不多都關了……更不用說換錢的~~>O<正在想是不是那裡出錯了?????不是說夜市ma???~8點多!!

開始擔心明天的交通費了~~!!>_<

決定先走入橫街看看~~發現有路邊攤開始在準備開工~~愈行愈熱鬧~~太好la~總算似個夜市~但換錢的地方在哪????

經過一條類似吃大排檔之類的橫街~好奇看一下~~就被某老闆娘捉住~~蠻可怕的~~老闆娘一知道我們要換錢~~立即幫我們帶路~真是半喜半憂呢~~結果想都想不到眼鏡舖也可以換錢~~!!雖然好感謝老闆娘既幫忙~但實在唔想再比人捉住~~繞路走~…….

原本諗住影一影南大門就結束今日行程……..但真係好無奈……….原來幾年前發生火災~燒光了~~我隱約記得睇過這個新聞!!!!!

 

今日既精力已經耗盡了!!..........對腳超痛>o<!成身散曬…………………….

明天仲要行山~~自求多福!!!!!!!!!!!!!!!!