2004-08-25 00:27:04raerae

日記update~

24/8 hongkong 0:10am
好耐都冇寫日記了, 希望之後有心力去打下日記啦…
呢排都好多野發生, 不過活在當下, 都係寫返今日發生的事好了….
今日見了兩份工, 我真係好想做到第一份, although收入係一個問題, 但我覺得間公司都幾大喎…唔知如果佢真係請我的時候, 我可唔可以做到full time呢, I mean畢業之後, 不過今日真係好hot呀….我特登去到先換衫呀..但係行少少路都成身汗呀…..唉, 又要咁早起身, 好辛苦呀….
見完後, 去了書局hea了一陣, 跟住又出發去見另一份了, 呢份冇咁想做, 所以連衫都唔換, 不過反而呢份個interview幾難, 起碼我比佢問到啞了幾次, 算啦, 呢份做唔到都冇咩所謂…..不過我等見工個陣真係幾乎想訓呀,…死啦, 擺明我慣了訓到late晒先起身啦….
跟住返家拿拿聲食了d野就訓覺了, 好累呀, 所以好快咁就訓返了, 一訓, 幾乎遲到, 我約了我的中學同學呀, 點知一搭車冇耐….唉…大雨……好大個隻….所以急call子琪接我救命…..
Hee..好耐冇坐係到傾咁耐計了….唉…講了好多以往識得的人的去向, 好多人都係讀書多, 各有各發展….反而望下自己真係….都唔知做咩好…不過, 我要去玩, 去旅行就必定的了..所以…..家陣極到需要一份part time job呀…