2004-08-10 19:04:04raerae

HK....

好耐都冇寫日記了, 我諗要寫真係好長, 係呀, 我返到hk了, 不過要講就要由我係nurnberg到離開開始了
話說我一早起身, 咁要pack好晒d野啦, cook breakfast啦, 沖涼啦, 跟住放低張卡比heike個門口啦…hee…跟住就係間房到hea了, 約了haus master9點半來呢到, 咁我仲有好多時間喎, 等呀等, 我都知heike其實早就起了身啦, 見佢收到了我的card….不過最估唔到係佢都比了張card我呀….好開心呀…跟住差唔多時間時就去找Arielle了. 呀……佢仲未起身呀, 搞到佢好趕tim…跟住我放低d野就返去我到, 因為都9點半了, 結困我一返到去, 呀haus master都坐了係我間房入面了, 呀..佢又係到講德文了, 我好辛苦先聽得明, 幾乎要用手語…..佢仲要重覆講三次我先明…死啦, 好怕收唔到錢呀, 個按金仲有2500蚊ga….
好啦, 跟住Arielle送我走了, 呀, 好唔捨得呀突然….今次可以坐ice了, 都幾正, 不過我又唔覺得好快喎, 臨走前比了張card Arielle, hee....好….返去lu….
咁好快又去到frankfurt個機場啦, 真係死ge, 我都開始明白點解hk個機場咁好, 我落車個到沿途完全搵唔到trolley….死lor..我拖住咁重行李, 而且又唔知點去check in counter..好煩, 跟住好難先找到佢係邊, 好啦,要落樓喎….頂…個escalator又壞左喎….咁得我一個人. 只好放低自己d hand carry, 一個人拖住個gib落去…好重呀…真係好cheap, 連lift都冇, 都冇腦ge~!
好啦, 去到個counter, 又係真係好討厭, 真係想一個炸彈炸死d staff, 冇禮貌之如又做野慢, 又唔適應變, 要我排了9個字隊, 我都未試過咁耐喎….妖….連我前面個德國鬼佬都話好慢….唉….
好啦, 跟住落來先bad….頂…我,要找個死人tax free refund counter喎, 咁佢又一d指定都冇, ok fine, 咁我都搵到喎, 但係佢話自己要收皮喎. 咁佢叫我去第二間啦. 都算, 佢要我有custom stamp先, 好咁我就多一層去找啦, 但又冇指示喎, 嘩, 又遠, 我仲要問了好幾個唔關事的人喎, 死人information counter又多人喎..好過份呀….好在個空姐又好人, 幫我指示個方向喎, 我終於都找到個死人customs 位了, 但係…..好bad d人, 又串, 我問佢有冇其他counter,因為樓下個counter要close喎, 頂, 佢完全係一般德國人咁ge語氣, 超cool話比我聽佢唔知喎…都算, 咁我又要好快咁返去下面, 因為我boarding pass話我要係230去到gate到, 但我搞完一大輪都245了…呀…..好hot同好angry lor~!好啦, 去到tax free counter諗住都ok啦..頂, 佢同我講頭先個customs 個stamp係話我拎唔返d tax free la~因為我有一個多過3個月的visa喎, 但係, 我都係唔明, 點解holly個陣係得ge????下?可唔可以同我解釋下呀>???還是佢地根本就係咁亂呀>??
好lau, 我都唔知自己做咁多野來做咩….算啦, 不過我發覺一d後生的customs都幾好人, 話說我仲拎住袋check in行李, 咁唔知要拎返去邊, 所以問了一個check野的customs, 佢仲幫我拎落去, hee…thx, 佢仲同我傾計, 好開心呀, 終於有個係nice d的人了…
好辛苦先過了呢幾關, 仲要係白做咁…成身出晒汗, 機場係冇冷氣ge..唉….點都好, 都叫做上了機,因為架機唔full關係, 所以我可以亂坐, hahah, 不過都係坐唔到window seat, 不過我覺得坐大機都係坐走廊位係方便d….係呀, 方便走去toliet…and then結果又frankfurt去dubai個程係訓唔到的….掛住看film, 看了the day after tmr同sherk2, ok啦, 但係我覺得the day after tmr…唔…好草草了事law個結局, 講到個typhoon咁大但係又會suddenly事…好jar…..跟住冇耐又要落機了, 要係dubai等三個鐘, 行了佢地個tax free店, 冇咩興趣, 所以都係開了自己的notebook choose相, 咁又真係hea了好久喎..勁, choose完都係時候去gate了, 好呀, 不過真係好多人喎, 好多中東人…..hahaha….都有中國人, 但少見香港人, 好…..又要捱10個小時機了..都幾辛苦….不過終於太累了, 所以訓了….都係4個鐘je…可能時差, 我連降落到bang kok都唔知, 個時bangkok係下午, 但仲係德國的半夜5點..唉…..要係bang kok等一個鐘呀架機, 不過今次由bang kok to hk就唔full喎架機..hahaha…好啦, 話咁快又返到hk了, 一落機都知死了, 因為架機delay了半個鐘, 咁我仲要拎行李喎, 結果係late了成個鐘啦….終於找到babamama了..真係老了好多. 我只係知道突然唔慣太多hk people係到….
返家時坐bus change taxi…結果係好塞車…..唉..真係好累…..同埋…..好怪….明明之前好想返hk..但係當發現germany有自己好的地方…咁就要走了,…..唔….有d唔開心….不過我知道自己最唔慣一定係慣了一個人住…難接受又成ja人…呀……..
未來日子呢本日記可能唔會再常常update了…..因為自己在hk生活應該開始busy….會冇咩心機update日記了, 係到多謝有看過我這本日記的大家, 多謝大家的支持…..不過我都會keep住寫ge….係打後的日子