2004-07-28 00:31:39raerae

就出發啦....唔開心呀但係

Nurnberg 27/7 6:13 pm
咁快又到了27日了, 就係我要開始出發去vienna的日子…hee其實都唔係, 真係出發係第二朝的事
今晚9點半就出發去慕尼黑機場, 但係去到都係半夜12點幾…但係我班機係7 點先飛..hahah…咁我可以點….訓機楊law…..點都好, hope今次行程平平安安….少d事發生, 多d開心野, 咁大個女第一次計劃幾日的行程, 同埋book好晒所有野..講真..我覺得個感覺都幾好..但係……就係冇咩mood ge感覺..可能都係冇人陪的關係, 又可能我本身對旅行冇咩感覺, 真係得個去字啦…..
好, 講返今日, 真係hea到死….但係都叫做做了野, 就係不停執野, 因為唔想諗尾先執..hahah….但係好快都掉咁一d野同pack好d野比人..呀..咁我返來做咩???唔, 又shopping..唉……我要save more money啦, 仲有, 我執到d行李, I mean寄倉的, 唔計衫現在都14公斤了…hahah..過硬lu….算啦….
And, 有d唔開心, 因為要找工了開始…..但係上網找又找不到, 我都知返來一定要做野啦…唉…..錢都用得咁多, 雖然唔係真係咁poor, 但係都過了咁耐不事生產的生活, 係時候又返hk好似上年咁din lu…..唉…但係另一樣野係之前份part time難做了..所以都要諗諗先, 同埋我又唔多想做…不過我知我要做一定可以做到..算啦, 都叫做有份可以做到的工, anyway, 今日check學校timetable…shit….真係….好bad, no dayoff, 仲要4 hrs天地….呀….阻住我返工呀….好討厭呀, 睇下可唔可以change sub先, 死開啦….hong kong china business…我一定要change~~!!!!搞到我4個鐘天地…..呀…走堂啦, 要錢就….今個sem要讀6科, 好辛苦呀..
好啦…收拾心情啦, 要去旅行了, hee….最後一次旅行, 仲要自己去, 玩呀….唔好落雨呀唔該, 同埋好鬼凍呀……hahah, 我星期日下午先返, 如果得的話去多次慕尼黑啦, 因為返來轉車會係munchen轉….如果唔累到死就去啦